BOURJOIS PARIS – 160. godina slavljenja radosti
Šminka inspirirana Parizom od 1863.

Godine 2023. Bourjois Paris slavi svoju 160. obljetnicu uz stalnu predanost inspiriranju radosti. Kultni kozmetički brend dijeli parišku tajnu elegantne ljepote bez napora od 1863., pomažući milijunima žena diljem svijeta i kroz povijest da se zabave sa šminkom i stilom.
Dok ulazi u svoje 17. desetljeće, Bourjois želi reći 'hvala' ženama posvuda što su bile dio radosnog putovanja koje je započelo u pariškim kazalištima i uključuje brojne inovativne prvine. Gledajući u budućnost, marka Bourjois nastavlja s inovacijama s vrhunskim proizvodima, senzornim teksturama i nevjerojatnim bojama u trendu – uvijek dizajniranim za pružanje radosti života – joie de vivre!
Nadahnut pariškim neodredivim je-ne-sais-quoi, Bourjois Paris vjeruje da bi ljepota trebala biti ugodna i dostupna svima. Kao jedan od pionira u francuskim proizvođačima kozmetičkih proizvoda, Bourjois ima povijest razvoja jednostavnog make upa vrhunske kvalitete koji je užitak nositi. Tajna dugovječnosti brenda? Bourjois ostaje vjeran svojoj baštini dok neprestano uvodi inovacije u skladu s vremenom kako bi pružio razigrana iskustva ljepote koja pomažu ženama da se osjećaju fantastično svaki dan.
Kreativne suradnje
Kako bi obilježio 160 godina make up kreativnosti, Bourjois je surađivao s francuskom ilustratoricom Camille Witt na izradi umjetničkih djela po narudžbi u kojima će potrošači uživati. Njezina otkačena ilustracija ružičaste zgrade Bourjois prikazuje Eiffelov toranj u pozadini, slavljenički vatromet na nebu i rasplesane figure na krovu, prekrasno dočaravajući uzdižuću bit brenda.
Camille komentira: “Bourjois je oduvijek bio dio moje beauty rutine, pa sam bila oduševljena što smo se udružili kako bismo proslavili 160. obljetnicu. U svojoj ilustraciji zamislila sam Bourjoisovu zgradu ispunjenu radošću kako bih dočarala razigrani duh marke i postavila je na pozadinu Eiffelovog tornja kako bi odražavala Bourjoisovo snažno pariško nasljeđe."
Kao dio proslave 160. obljetnice, Bourjois također surađuje sa 16 vodećih utjecajnih osoba na društvenim mrežama iz cijelog svijeta. Svaki će stvoriti inspirativan sadržaj koji grije srce, tematiziran oko trenutaka radosti. Pratite hashtag #Bourjoisjoyfullyparisian da biste se uključili.
Radosne činjenice
Jeste li znali?
- Bourjoisova revolucionarna povijest započela je 1863. godine kada je komičar Joseph Albert-Ponsin kreirao štapiće za šminku sa zabavnim imenima poput Jaloux (ljubomorni) i Amoureux (ljubavnici) za glumce pariških kazališta.
- Danas su sve Bourjoisove nijanse igra riječi, poput Abracadabeige!, Coquelic'hot, Mauve-martre.
- Java Rice Powder lansirana je 1879. i odmah je postala uspješna, s 2 milijarde kutija godišnje prodanih diljem svijeta.
- Bourjois rumenila peku se u pećnici, baš kao i macarons.
- Godine 1928. Bourjois je predstavio svjetski poznati parfem Soir de Paris, koji je sastavio Ernest Beaux, 'nos' iza Chanela No.5. Gotovo stoljeće kasnije, 2022., brend je lansirao Mon Bourjois, novi parfemski trio osmišljen kako bi izmamio osmijeh ženama.
- Bourjois već dugo pomaže ženama da se afirmiraju. Godine 1936. Bourjois je podržao pravo žena na glas u jednom od svojih oglasa dok se o toj ideji raspravljalo u francuskom parlamentu.
Danas je Bourjois prisutan u približno 45 zemalja diljem svijeta. Spajajući kvalitetu s kreativnošću i prožimajući sve svoje proizvode pariškim šikom, marka ostaje na čelu elegantne jednostavne ljepote.