Podnošenje prigovora
1. Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača, pisane prigovore vezane uz nedostatke proizvoda (s naznačenim brojem računa, priloženom fotografijom proizvoda i opisom nedostataka) možete dostaviti na info@dm.hr, na adresu dm-drogerie markt d.o.o., Kovinska 5a, 10000 Zagreb kao i putem telefaksa na broj 01/ 3670 102.
Kako bismo Vam olakšali, omogućili smo i jednostavno podnošenje prigovora putem obrasca za kontakt, što je jednako podnošenju pisanog prigovora putem elektroničke pošte.
2. U slučaju opravdane i pravovremene reklamacije kupac ima pravo na popravak kupljenog proizvoda, zamjenu proizvoda, razmjerno sniženje cijene ili može izjaviti da raskida ugovor.
U svakom od tih slučajeva kupac ima pravo i na popravljanje štete prema općim pravilima o odgovornosti za štetu, uključujući i štetu koju je zbog nedostatka proizvoda pretrpio na drugim svojim dobrima.
Kupac ima pravo na sniženje cijene tek kada nije otklonjen nedostatak, ako je dm odbio ukloniti nedostatak (osim izuzeća sukladno Zakonu o obveznim odnosima kada je dm ovlašten odbiti uklanjanje nedostataka), ako nedostatak postoji iako je bilo pokušavano za isti otkloniti nedostatak, ako nedostatak nije otklonjen u razumnom roku ili ako je nedostatak takav da opravdava trenutačno sniženje cijene ili raskid ugovora.
dm je ovlašten odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi, uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost proizvoda bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.
Kupac je ovlašten raskinuti ugovor ako dm u naknadnom razumnom roku ne ispuni potrošački ugovor.
Ako je nedostatak neznatan, kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete.
Ako kupac raskine ugovor o kupoprodaji radi materijalnih nedostatka proizvoda, kupac vraća proizvod dm-u na trošak dm-a.
dm kupcu nadoknađuje cijenu plaćenu za proizvod nakon što primi proizvod ili od kupca primi dokaz da je proizvod poslao natrag.
Na prava i obveze kupca vezano uz materijalne nedostatke stvari u cijelosti se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima i Zakona o zaštiti potrošača.
3. Ako se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, kupac treba poslati fotografiju navedene reklamacije kako bi se ista uvažila na temelju fizičkog dokaza.
4. Ovlaštena osoba dm-a vrši prikupljanje reklamirane oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o trošku dm-a, ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana te da kupac nije utjecao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda novim proizvodom ili otklanjanja nedostatka u cijelosti snosi dm.
5. U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen (proizvod mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i jamstvo, ukoliko postoji) proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi.
6. Ukoliko je do reklamacije i posljedičnog vještačenja došlo prije isteka roka od jedne godine od dana predaje proizvoda kupcu, trošak vještačenja, neovisno o ishodu, snosi dm u cijelosti. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene i vještačenja proizvoda snosi dm, a u slučaju neopravdane reklamacije upućene nakon isteka roka od jedne godine od dana predaje proizvoda kupcu, trošak vještačenja po istoj reklamaciji će snositi kupac.
7. U slučaju opravdanog prigovora trošak zamjene proizvoda s novim proizvodom u cijelosti snosi dm. Prilikom popravka ili zamjene kupac je obvezan staviti stvar na raspolaganje dm-u, a dm ju je obvezan preuzeti i snositi troškove preuzimanja.