Glavna navigacijaNavigacija po kategorijamaGlavni sadržaj
Povrati i zamjene

Povrati & zamjene

Sve odgovore na najčešća pitanja o mogućnostima povrata i zamjene proizvoda u dm online shopu možete pronaći u našem FAQ-u.

Imate problema sa svojom narudžbom? Stižemo u pomoć!

Reklamaciju proizvoda možete jednostavno podnijeti putem 'Moj dm' aplikacije i dm online shopa. Reklamacije i povrati naručenih proizvoda mogući su naravno i u našim dm prodavaonicama.

Registrirani korisnici s 'Moj dm' računom:

Objasnit ćemo vam korak po korak kako možete izvršiti reklamaciju i povrat naručenih proizvoda:

  1. Povrat proizvoda korak 1

    Označite narudžbu u svojem 'Moj dm' računu i kliknite na “Reklamacija proizvoda”.

    Korak 1

  2. Povrat proizvoda - korak 2

    Odaberite proizvode, količinu i razlog reklamacije.

    Korak 2

  3. Povrat proizvoda korak 3

    Odaberite željeno rješenje: Povrat novca ili zamjenska dostava reklamiranog proizvoda.

    Korak 3

  4. Povrat proizvoda korak 4

    Gotovo! Molba je predana i mi je obrađujemo.

    Korak 4

Kraj popisa

Neregistrirani korisnici bez 'Moj dm' računa:

Ako ste napravili narudžbu bez registriranog 'Moj dm' računa: Molimo napišite nam na koje proizvode mislite i navedite broj svoje narudžbe - izravno u obrascu za kontakt.

Povrat proizvoda

Proizvode koje ne želite zadržati možete, naravno, vratiti besplatno. Kako biste osigurali da se vraćanje proizvoda i povrat novca brzo obrade, molimo slijedite korake u nastavku:

Korisnici s ili bez 'Moj dm' računa:

  1. Povrat proizvoda korak 1

    Prijavite se u svoj 'Moj dm' račun i preuzmite Obrazac za povrat izravno iz svoje narudžbe. Neregistrirani korisnici kontaktirajte dm službu za korisnike kako biste dogovorili povrat i naručili Obrazac za povrat koji je potrebno priložiti uz proizvode koje vraćate.

    Korak 1

  2. Povrat proizvoda korak 2

    Na Obrascu za povrat navedite svoje podatke, broj narudžbe i razlog povrata proizvoda o kojem je riječ.

    Korak 2

  3. Povrat proizvoda korak 3

    Ispišite Obrazac za povrat.

    Korak 3

  4. Povrat proizvoda - korak 4

    Spakirajte proizvod zajedno s Obrascem za povrat u dobro zatvorenu kutiju za otpremu.

    Korak 4

  5. Povrat proizvoda korak 5

    Kontaktirajte dm službu za korisnike kako biste dogovorili besplatan povrat putem dostavne službe DPD.

    Korak 5

  6. Povrat proizvoda - korak 6

    U dogovoreno vrijeme i mjesto predajte kuriru DPD-a pripremljeni paket za povrat. Pažljivo čuvajte potvrdu. To je vaš dokaz povrata ako se paket izgubi na putu do nas.

    Korak 6

Kraj popisa

Povrat dm prodavaonici

Proizvode naručene online možete vratiti u bilo koju dm prodavaonicu u Hrvatskoj. Povrat novca će se izvršiti izravno na licu mjesta u gotovini, a ne na način plaćanja korišten u narudžbi. Možete vratiti ili zamijeniti pojedinačne proizvode iz svoje online narudžbe.

Hoće li mi biti vraćeni troškovi dostave ako svoju online narudžbu vratim u dm prodavaonicu?

Ukoliko pojedinačne proizvode iz svoje online narudžbe želite vratiti u dm prodavaonicu, to možete učiniti u bilo kojem trenutku. Eventualne troškove dostave, nažalost, još uvijek nije moguće vratiti ukoliko povrat proizvoda napravite u dm prodavaonici. Ako se ne želite odreći povrata troškova dostave koje ste prvotno platili, molimo Vas da povrat artikala napravite online, tj. putem paketne dostave.