
Povrati & zamjene
Sve odgovore na najčešća pitanja o mogućnostima povrata i zamjene proizvoda u dm online shopu možete pronaći u našem FAQ-u.
Imate problema sa svojom narudžbom? Stižemo u pomoć!
Reklamaciju proizvoda možete jednostavno podnijeti putem 'Moj dm' aplikacije i dm online shopa. Reklamacije i povrati naručenih proizvoda mogući su naravno i u našim dm prodavaonicama.
Registrirani korisnici s 'Moj dm' računom:
Objasnit ćemo vam korak po korak kako možete izvršiti reklamaciju i povrat naručenih proizvoda:
Neregistrirani korisnici bez 'Moj dm' računa:
Ako ste napravili narudžbu bez registriranog 'Moj dm' računa: Molimo napišite nam na koje proizvode mislite i navedite broj svoje narudžbe - izravno u obrascu za kontakt.
Povrat proizvoda
Proizvode koje ne želite zadržati možete, naravno, vratiti besplatno. Kako biste osigurali da se vraćanje proizvoda i povrat novca brzo obrade, molimo slijedite korake u nastavku:
Korisnici s ili bez 'Moj dm' računa:
Povrat dm prodavaonici
Proizvode naručene online možete vratiti u bilo koju dm prodavaonicu u Hrvatskoj. Povrat novca će se izvršiti izravno na licu mjesta u gotovini, a ne na način plaćanja korišten u narudžbi. Možete vratiti ili zamijeniti pojedinačne proizvode iz svoje online narudžbe.
Hoće li mi biti vraćeni troškovi dostave ako svoju online narudžbu vratim u dm prodavaonicu?
Ukoliko pojedinačne proizvode iz svoje online narudžbe želite vratiti u dm prodavaonicu, to možete učiniti u bilo kojem trenutku. Eventualne troškove dostave, nažalost, još uvijek nije moguće vratiti ukoliko povrat proizvoda napravite u dm prodavaonici. Ako se ne želite odreći povrata troškova dostave koje ste prvotno platili, molimo Vas da povrat artikala napravite online, tj. putem paketne dostave.