Opći uvjeti poslovanja za dm online shop
I. Područje primjene
1. Mi smo društvo dm-drogerie markt d.o.o., Kovinska 5a, 10000 Zagreb, Hrvatska, OIB: 94124811986 (dalje u tekstu „dm“). Možete nas kontaktirati putem Obrasca za upit. Odgovore na često postavljana pitanja u vezi s Vašim online narudžbama možete pronaći ovdje.
Više informacija o davatelju internetske stranice, vlasniku medija, izdavaču i uredništvu pronaći ćete u našem Impresumu.
Radi bolje čitljivosti i razumljivosti u tekstu ne koristimo rodno osjetljivi jezik.
2. dm online shop, sadržaj ugovora, sve ostale informacije, dm služba za korisnike, podaci i obrada reklamacija dostupni su na hrvatskom jeziku.
3. Naše ponude usmjerene su prema kupcima u Hrvatskoj, a na isti način i pod istim uvjetima stavljamo ih na raspolaganje kupcima s prebivalištem u EGP-u na temelju Uredbe o geoblokiranju (Uredba (EU) 2018/302). Navedeno se primjenjuje i na kupce s prebivalištem u Švicarskoj.
4. Kupnja u dm online shopu (na našoj internetskoj stranici dm.hr, putem naše 'Moj dm' aplikacije ili tijekom dmLIVE emisija ili streamova) moguća je isključivo za osobe starije od 18 godina.
5. Molimo Vas da pažljivo pročitate ove Opće uvjete poslovanja za dm online shop i internetske stranice www.dm.hr (dalje u tekstu: Uvjeti).
Na Vaše narudžbe u našem dm online shopu na dm.hr primjenjuju se isključivo ovi Uvjeti poslovanja dm-a u verziji važećoj u trenutku naručivanja. Ne primjenjuju se uvjeti poslovanja koji su suprotni, odstupajući ili dodatni u odnosu na odredbe koje slijede, osim ako za njihovu primjenu nije dana isključivo pisana suglasnost.
Uvjete možete preuzeti ovdje u pdf formatu, pročitati ih ili pohraniti.
6. dm je ovlašten, bez prethodne obavijesti, mijenjati sadržaj ovih Uvjeta, asortiman proizvoda, cijene istih, druge podatke vezane uz dm online shop kao i sav ostali sadržaj www.dm.hr zbog čega su korisnici dužni prilikom svakog posjeta internetske stranice www.dm.hr pregledati sadržaj iste, a posebice Uvjeta. Suprotno postupanje oslobađa dm od bilo kakve odgovornosti.
7. Korištenjem usluge dm online shopa i svih pridruženih stranica i usluga na www.dm.hr smatra se da su potrošači u svakom trenutku upoznati s Uvjetima te da ih u cijelosti razumiju i prihvaćaju.
8. Ovi Uvjeti primjenjuju se na prava i obveze koja se odnose na kupnju proizvoda putem dm online shopa te prava i obveze koje proizlaze iz sklapanja Ugovora o prodaji na daljinu (dalje u tekstu: Ugovor) između potrošača kao krajnjeg kupca i trgovca, smatraju se sastavnim dijelom takvih ugovora.
9. Ako niste suglasni s Uvjetima, tada nemojte koristiti internetsku stranicu www.dm.hr u svrhu kupnje proizvoda ili pribavljanja informacija o istima.
10. Korisnike upućujemo da se prije svake kupnje upoznaju s ovim Uvjetima te da iste redovito provjeravaju, kako bi bili upoznati sa svim svojim pravima i obvezama, s obzirom na to da pridržavamo pravo da iste u svako vrijeme izmijenimo ukoliko to smatramo potrebnim.
Osnovni pojmovi:
- Trgovac / Prodavatelj: trgovačko društvo dm-drogerie markt d.o.o., Kovinska 5a, 10000 Zagreb, Hrvatska, OIB: 94124811986
- www.dm.hr: internetska stranica u vlasništvu dm-a
- kupac: svaka osoba koja je nakon pregleda i odabira proizvoda naručila proizvod
- korisnik www.dm.hr: svaka osoba koja internetsku stranicu www.dm.hr koristi u svrhu ostvarivanja kupnje proizvoda oglašenih na istoj ili dobivanja informacija o pojedinom proizvodu
- korištenje www.dm.hr: pristup stranici www.dm.hr radi dobivanja informacija o sadržaju iste i/ili ostvarivanja kupnje na dm online shopu
- online kupnja ili kupnja putem dm online shopa: ostvarivanje kupnje proizvoda putem www.dm.hr
- proizvodi: svi proizvodi koji su istaknuti na www.dm.hr, a koje je moguće kupiti putem dm online shopa
- potrošač: svaka fizička osoba koja je kupac, kupuje proizvode odnosno koristi internetsku stranicu www.dm.hr izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti
- registrirani kupac: kupac koji ima otvoren ‘Moj dm’ račun te time ostvaruje pogodnosti vezane uz posebne oblike prodaje kao i besplatnu dostavu ako je vrijednost naručene robe iznad 49 EUR kojem je omogućeno skupljanje dm active beauty bodova
- kupac-gost: kupac koji nema otvoren ‘Moj dm’ račun može kupnjom ostvarivati redovne dm active beauty bodove, ali ne može ostvariti dodatne bodove i/ili pogodnosti vezane uz posebne oblike prodaje te plaća trošak dostave bez obzira na vrijednost kupnje
Nositelj svih prava na internetskoj stranici www.dm.hr je trgovačko društvo dm-drogerie markt d.o.o.
Pružatelj usluge online prodaje putem dm online shopa je dm-drogerie markt d.o.o., Kovinska 5a, 10000 Zagreb, Hrvatska, OIB: 94124811986.
II. Vaša narudžba - zaključivanje ugovora
1. Naše ponude nisu obvezujuće. Zadržavamo pravo na razumne tehničke i druge promjene. Vaša narudžba na www.dm.hr ili putem aplikacije 'Moj dm' predstavlja ponudu dm-u za zaključenje kupoprodajnog ugovora.
2. Prihvaćanje ponude izvršava se slanjem potvrde o otpremi na e-mail adresu koju ste unijeli.
3. Prodaja se odvija samo u uobičajenim količinama za domaćinstvo i samo prema punoljetnim osobama, tj. osobama koje su navršile 18 godina. Prihvaćanjem Uvjeta potvrđujete da ste unijeli točne informacije o svojoj dobi.
4. Sve proizvode označene kao „isporučive“ možete dodati u košaricu klikom na ikonicu košarice ili klikom na „Dodaj u košaricu“. Čim se odlučite za kupnju, klikom na gumb „Na blagajnu“ u košarici započinjete postupak naručivanja putem jedne od dviju mogućih opcija:
a. Kupnju možete izvršiti kao registrirani kupac tako da otvorite svoj ‘Moj dm’ račun (dalje u tekstu: ‘Moj dm’ račun) kako bi Vaše sljedeće narudžbe bile jednostavnije. Dodatne informacije možete naći u Uvjetima korištenja za ‘Moj dm’ račun i u Općoj informaciji o zaštiti podataka. Da biste otvorili svoj ‘Moj dm’ račun, između ostalog morate navesti svoje ime, datum rođenja, e-mail adresu i lozinku. S lozinkom se mora postupati povjerljivo i ne smije ju se ustupiti trećim stranama.
b. Kupnju možete izvršiti i kao kupac-gost tako da kliknete na ikonu „Naručite kao gost“.
Pogodnosti vezane uz kupnju i dostavu možete ostvariti samo ako kupnju izvršite kao registrirani kupac.
5. Da biste zaključili narudžbu, kliknite na gumb „Kupi“. Na taj način podnosite obvezujuću ponudu za kupnju robe u Vašoj košarici. Prije toga robu možete pregledati i promijeniti u košarici. Od ovog trenutka nadalje nije moguće mijenjati narudžbu ili podatke. U slučaju da želite promijeniti narudžbu ili podatke, obratite se našoj dm službi za korisnike što je prije moguće.
6. Klikom na gumb „Kupi“ ujedno prihvaćate ove Uvjete te potvrđujete da ste upoznati s pravilima o zaštiti podataka kao i s pravom na jednostrani raskid ugovora na koje se odnose poglavlja IX.-XII. ovih Uvjeta.
7. Nakon što ste poslali narudžbu, automatski ćemo Vas putem e-maila obavijestiti da smo Vašu narudžbu zaprimili. Potvrda zaprimanja narudžbe koju dm automatski šalje putem e-maila ne predstavlja obvezujuće prihvaćanje Vaše ponude. Ugovor je sklopljen kada Vam dm zasebnim e-mailom potvrdi otpremu robe i dostavi svoje Uvjete važeće u trenutku kupnje odnosno potvrdi dostavu u dm prodavaonicu (e-mail o preuzimanju). Navedenu potvrdu zaprimit ćete putem e-maila u roku od tri radna dana kod odabira dostave na željenu adresu odnosno u slučaju odabira vrste dostave Ekspresno preuzimanje u dm prodavaonici u roku od 60, 90 ili 180 minuta, ovisno o odabiru vremena prilikom narudžbe, uzimajući u obzir radno vrijeme odabrane dm prodavaonice u kojoj je moguće ekspresno preuzimanje. Ako u okviru prethodno navedenih rokova niste dobili potvrdu narudžbe ili obavijest o isporuci/dostavi, više nemate obveza u vezi s narudžbom, osim ako Vas putem www.dm.hr ne obavijestimo da je moguće kašnjenje zbog povećanog opsega narudžbi.
8. U slučaju da od trenutka zaprimanja narudžbe do trenutka slanja maila o prihvatu narudžbe neki proizvod postane neisporučiv u naručenoj količini ili više uopće nije isporučiv, dm pridržava pravo da posebno ne obavještava kupca o navedenom, već će sve dostupne količine i proizvodi biti otpremljeni kupcu.
9. Ako izgubite dokumente koji se odnose na Vaše narudžbe, obratite nam se putem e-maila / telefona / Obrasca za upit koji možete pronaći ovdje. Rado ćemo Vam poslati kopiju podataka o Vašoj narudžbi.
10. Glavne karakteristike proizvoda, način uporabe i cijene odnose se na one koje su važeće u trenutku zaključivanja narudžbe i bit će naznačene uz svaki proizvod, a način plaćanja i način dostave bit će navedeni na stranici www.dm.hr, a važeći su oni koji su važeći Uvjeti u trenutku zaključenja narudžbe.
11. Sve informacije o potvrdi kupnje temeljem narudžbe u dm online shopu ili putem aplikacije 'Moj dm' dostavit će se na e-mail adresu koju je kupac naveo u postupku narudžbe ili u košarici za kupnju pri unosu podataka prilikom zaključivanja narudžbe. Sve cijene su izražene u eurima (EUR). U sve cijene je uračunat PDV.
12. Prodavatelj može sukladno Zakonu o zaštiti potrošača odrediti posebne uvjete prodaje ili posebne oblike prodaje, a što će biti jasno naznačeno na www.dm.hr.
13. Ako kupac ne zaprimi obavijest o potvrdi narudžbe, postoji mogućnost da je pogrešno unio svoju e-mail adresu. U tom slučaju molimo kupca da nas kontaktira putem e-maila / telefona / Obrasca za upit koji možete pronaći ovdje kako bi naša dm služba za korisnike provjerila je li narudžba zaprimljena. Ako niste sigurni kako izvršiti kupnju, obratite nam se putem e-maila/ telefona / Obrasca za upit koji možete pronaći ovdje.
III. Minimalna vrijednost narudžbe
1. Prilikom narudžbe na www.dm.hr nema minimalne vrijednosti narudžbe, a maksimalna vrijednost narudžbe je 1.500 EUR.
2. Zbog tehničkih razloga dm pridržava pravo ograničiti količinu kupnje pojedinih proizvoda. U slučaju da naručena količina proizvoda u trenutku otpreme naručene pošiljke nije dostupna, dm neće o tome dostavljati posebnu obavijest kupcu već će isporučiti raspoložive količine i proizvode iz narudžbe.
IV. Dostava, dostupnost robe
1. Dostava se vrši samo na području Republike Hrvatske.
Kupci koji nemaju hrvatsku adresu dostave mogu navesti adresu u Hrvatskoj, pa tako i adresu dm prodavaonice. Svoju narudžbu možete preuzeti u dm prodavaonicama u roku od četrnaest (14) dana, a ako narudžbu ne preuzmete u tom roku, zadržavamo pravo otkazati narudžbu. Već izvršene uplate ćemo Vam u tom slučaju refundirati.
Ako navedete adresu treće strane, prethodno od treće strane morate pribaviti suglasnost za ustupanje podataka dm-u.
a. Trošak dostave obračunava se automatski prilikom kupnje proizvoda i izdaje Vam se račun na kojem se nalazi cijena kupljenih proizvoda i cijena dostave.
b. Trošak dostave bit će iskazan u košarici uz cijenu proizvoda.
2. Prihvaćamo isključivo narudžbe državljana država članica Europskog gospodarskog prostora (EGP) ili Švicarske ili s boravištem u nekoj od država EGP-a ili Švicarskoj.
3. Omogućujemo Vam sljedeće vrste dostave:
a. Standardna dostava krajnjem kupcu putem DPD-a
b. Standardna dostava na Pickup lokaciju DPD-a
c. Standardna dostava u željenu dm prodavaonicu
d. Ekspresno preuzimanje u željenoj dm prodavaonici
Za sve narudžbe obvezni ste snositi troškove dostave o kojima Vas obavještavamo u nastavku. Više informacija potražite u ovim Uvjetima pod točkom V. Cijena i troškovi dostave.
U slučaju plaćanja putem PayPala, isporuke u željenu dm prodavaonicu ili ekspresnog preuzimanja u željenoj dm prodavaonici vrijedi sljedeće: Narudžba se predaje kupcu uz predočenje e-maila o mogućnosti preuzimanja ili osobi koju je kupac na odgovarajući način opunomoćio. Opunomoćena osoba mora prilikom preuzimanja predočiti ili odgovarajuću punomoć kupca ili e-mail dm-a sa sadržajem da je narudžba raspoloživa za preuzimanje u željenoj dm prodavaonici. dm zadržava pravo na utvrđivanje identiteta kupca ili opunomoćene osobe putem osobne iskaznice. Preuzimanje narudžbe kupac potvrđuje svojim potpisom.
4. Kod određenih dm prodavaonica pružamo mogućnost odabira vrste dostave Ekspresno preuzimanje u dm prodavaonici. Preduvjet je dostupnost proizvoda u dotičnoj dm prodavaonici. Informacije o dostupnosti prikazuju se prilikom naručivanja u dm online shopu, a kupac dostupnost može provjeriti u košarici. Uz proizvode čiju se dostupnost ne može potvrditi prikazuje se obavijest da isti u trenutku isporuke možda neće biti dostupni. Narudžba će biti spremna za preuzimanje u odabranoj dm prodavaonici u roku od 60, 90 ili 180 minuta, ovisno o odabiru kupca prilikom narudžbe. Rok obrade (60, 90 ili 180 minuta) se odnosi na radno vrijeme odabrane dm prodavaonice. Preuzimanje narudžbi je moguće isključivo unutar radnog vremena.
Standardni rok dostave, osim u slučaju ekspresnog preuzimanja, iznosi 2 do 3 radna dana (od ponedjeljka do petka, osim praznikom).
S obzirom na pokrivenost područja dostave od strane davatelja usluge, dostava na određene lokacije - sukladno odredbi davatelja usluga dostave - nije moguća, stoga Vas molimo da o dostavi na otoke i u određene dijelove RH više pročitate na www.dm.hr.
Kod sljedećih načina plaćanja rok dostave počinje teći na dan zaključivanja ugovora:
a. PayPal
b. Apple Pay
c. Google Pay
d. Neposredna uplata / online uplata / uplata na bankovni račun
e. Kreditna kartica i debitna kartica (Mastercard, VISA, Maestro, V PAY)
Rok dostave istječe na kraju posljednjeg dana navedenog roka dostave. Ako posljednji dan pada na subotu, nedjelju ili državni praznik na mjestu isporuke, posljednji dan roka dostave postaje sljedeći radni dan. U slučaju kašnjenja dostave obavijestit ćemo Vas bez odgađanja.
5. Moguće je odabrati samo količinski raspoložive proizvode. Ako se nakon slanja Vaše ponude ispostavi da naručeni proizvod više nije dostupan, o tome ćemo Vas obavijestiti prilikom dostave potvrde o slanju. Ako niste naručili druge proizvode, Vaša će narudžba biti otkazana. Ako ste naručili nekoliko proizvoda zajedno, dostupne proizvode poslat ćemo Vam djelomičnom isporukom, pod uvjetom da se osigura brza dostupnost ostalih proizvoda. dm ima pravo izvršiti djelomične isporuke na adresu koju ste naveli prilikom narudžbe. Nastale dodatne troškove dostave snosi dm. Ako ostali proizvodi neće ubrzo postati dostupni, ti će se proizvodi otkazati. Sva plaćanja koja ste već izvršili u vezi s proizvodima koje nije moguće isporučiti bit će Vam odmah vraćena.
6. Proizvodi koji će biti dostavljeni na Vašu adresu bit će Vam poslani dostavnom službom DPD uz mogućnost praćenja pošiljke. Ako kao način preuzimanja naručenih proizvoda odaberete preuzimanje narudžbe u nekoj od naših dm prodavaonica, primitak narudžbe od strane dm prodavaonice također možete pratiti u bilo kojem trenutku putem broja za praćenje navedenim u potvrdi o dostavi.
7. Ako ste kao adresu dostave odabrali dm prodavaonicu, putem e-maila obavijestit ćemo Vas kada paket bude spreman za preuzimanje. Svoj paket možete preuzeti u roku od sedam (7) dana. Ako ste kao vrstu isporuke odabrali ekspresno preuzimanje u željenoj dm prodavaonici, putem e-maila obavijestit ćemo Vas kada paket bude spreman za preuzimanje. Svoj paket možete preuzeti u roku od sedam (7) dana. Ako u prethodno navedenim rokovima ne preuzmete svoj paket, Vašu ćemo narudžbu poništiti te provesti povrat uplaćenih sredstava.
8. Ako ne svojom krivnjom ne možemo isporučiti naručenu robu jer neki od dobavljača dm-a ne ispunjava svoje ugovorne obveze, dm ima pravo prema kupcu odustati od prodaje.
9. U slučaju promjene roka dostave ili bilo koje druge važne okolnosti za izvršenje narudžbe, kupca će o tome odmah obavijestiti naša dm služba za korisnike putem e-maila ili telefonski.
10. U slučaju plaćanja putem PayPala, isporuke u željenu dm prodavaonicu ili ekspresnog preuzimanja u željenoj dm prodavaonici vrijedi sljedeće: Narudžba se predaje kupcu uz predočenje e-maila o mogućnosti preuzimanja ili osobi koju je kupac na odgovarajući način opunomoćio. Opunomoćena osoba mora prilikom preuzimanja predočiti ili odgovarajuću punomoć kupca ili e-mail dm-a sa sadržajem da je narudžba raspoloživa za preuzimanje u željenoj dm prodavaonici. dm zadržava pravo na utvrđivanje identiteta kupca ili opunomoćene osobe putem osobne iskaznice. Preuzimanje narudžbe kupac potvrđuje svojim potpisom.
11. dm ima pravo na djelomičnu isporuku na adresu navedenu prilikom narudžbe. Dodatne troškove isporuke snosi dm.
12. Otprema (djelomičnih) isporuka odvija se na rizik dm-a. Rizik od gubitka ili oštećenja isporučenih artikala prelazi na Vas od trenutka kada dostavljač isporuči robu Vama ili trećoj osobi koju ste naveli kao primatelja. Ukoliko dm ima neispunjene djelomične usluge ili neispunjene djelomične usluge nisu moguće, imate pravo odustati od ugovora u odnosu na neisporučenu robu. Već izvršene uplate u korist dm-a u tom se slučaju moraju nadoknaditi razmjerno.
V. Cijene i troškovi dostave
1. Sve cijene uključuju zakonom propisani porez na dodanu vrijednost važeći u trenutku zaključivanja narudžbe. One se mogu razlikovati od cijena koje se istovremeno naplaćuju u našim prodavaonicama u slučajevima kada se posebni oblici prodaje provode ili samo na dm online shopu ili samo na prodajnim mjestima. Mjerodavna je cijena navedena u trenutku zaključivanja narudžbe.
2. Za dostavu na adresu kupca ili u dm prodavaonicu, naplaćujemo sljedeće troškove:
a. Za isporuke standardnom dostavom naplaćujemo troškove dostave u visini 3,95 EUR. Pri vrijednosti narudžbe od 49 EUR i više, standardna dostava je besplatna za registrirane korisnike 'Moj dm' računa.
b. Za isporuku putem ekspresnog preuzimanja naplaćujemo naknadu za uslugu u visini od 0,95 EUR. Za registrirane korisnike 'Moj dm' računa isporuka putem ekspresnog preuzimanja je besplatna.
3. Molimo uzmite u obzir da je dostava u dm prodavaonicu, uključujući ekspresno preuzimanje, dostupna samo za potrošače i da pojedine prodavaonice mogu povremeno biti isključene iz toga.
4. Ako se narudžba otkaže, vratit ćemo Vam eventualno plaćene troškove dostave. Više informacija ćete pronaći u ovim Uvjetima od točke X. Raskid ugovora nadalje.
5. Povrat paketa je besplatan. Obrazac za povrat možete preuzeti putem svog 'Moj dm' računa. Ako nemate račun, molimo Vas kontaktirajte dm službu za korisnike koja će Vam proslijediti obrazac za povrat. U slučaju plaćanja gotovinom potrebno je dostaviti IBAN na koji želite da se izvrši povrat novca.
VI. Načini plaćanja i dostava računa
1. dm nudi sljedeće načine plaćanja:
- Paypal
- Neposredna uplata / online uplata / uplata na bankovni račun
- Kreditna i debitna kartica (Visa, Mastercard, Maestro, V PAY, Visa Electron)
- Pouzećem- gotovina
- Google Pay
- Apple Pay
- dm darovna kartica
Za umanjenje računa možete koristiti prikupljene dm active beauty bodove. Kod svake narudžbe pridržavamo pravo da određene vrste plaćanja ne nudimo te da upućujemo na druge vrste plaćanja.
a) Posebnosti načina plaćanja PayPal:
PayPal način plaćanja zahtijeva posjedovanje PayPal računa. Plaćanje putem PayPala mora biti odobreno na PayPal računu. PayPal može izvršiti provjeru kreditne sposobnosti za koju se mogu koristiti i podaci uneseni za isporuku. Za više detalja pogledajte uvjete i odredbe društva PayPal.
b) Posebnosti načina plaćanja neposredna uplata/online uplata/uplata na bankovni račun
Ako odaberete način plaćanja Neposredna uplata/online uplata/uplata na bankovni račun, podatke o uplati zaprimit ćete e-mailom.
c) Posebnosti načina plaćanja kreditnom i debitnom karticom
Plaćanje kreditnim i debitnim karticama odvija se preko našeg pružatelja usluge plaćanja u skladu s važećim sigurnosnim standardima. Verified by VISA i MasterCard Secure Code čine plaćanje kreditnom odnosno debitnom karticom posebno sigurnim zahvaljujući posebnim postupcima autorizacije. Da biste uspješno zaključili narudžbu, molimo Vas da slijedite upute.
d) Posebnosti načina plaćanja pouzećem
Ako ste odabrali način plaćanja pouzećem, plaćanje cijene proizvoda i troškova dostave moguće je isključivo u gotovini dostavljaču (ukoliko se dostava naplaćuje) prilikom preuzimanja pošiljke. Ako odaberete ovaj način plaćanja, molimo kontaktirajte dm službu za korisnike putem Obrasca za upit ako imate bilo kakvih pitanja u vezi s plaćanjem.
e) Posebnosti načina plaćanja Google Pay:
Kupci koji na svojim mobilnim uređajima koriste najnoviju verziju operativnog sustava Android mogu za plaćanje narudžbi na dm.hr koristiti način plaćanja Google Pay (potrebni su Google račun i kreditna kartica). Kupci pritom moraju odobriti plaćanje dm-u. Za više pojedinosti pogledajte Googleove uvjete i odredbe.
f) Posebnosti načina plaćanja Apple Pay:
Preduvjet za način plaćanja Apple Pay je uporaba preglednika Safari na korisnikovom iPhoneu, iPadu ili Macu (i odgovarajući Apple račun te kreditna kartica). Ovi kupci mogu za plaćanje narudžbi na dm.hr koristiti način plaćanja Apple Pay; pritom morate odobriti plaćanje dm-u. Za više pojedinosti pogledajte Appleove uvjete i odredbe.
g) Posebnosti načina plaćanja dm darovnom karticom
Narudžbe se mogu platiti u cijelosti ili djelomično dm darovnom karticom. Također za jednu narudžbu moguće je koristiti više dm darovnih kartica. Da biste iskoristili dm darovnu karticu, tijekom postupka plaćanja potrebno je unijeti broj ispisane kartice i kôd. U slučaju povrata narudžbe ili dijela narudžbe, iznos koji će se uplatiti prvo će se vratiti na sredstvo plaćanja koje se koristi uz dm darovnu karticu, ako se takvo koristilo. Višak iznosa (u)plaćenog dm darovnom karticom biti će vraćen u obliku nove digitalne dm darovne kartice. Digitalna dm darovna kartica biti će poslana na adresu e-pošte pohranjenu na korisničkom računu kupca.
2. Posebnost umanjenja računa „Korištenje dm active beauty bodova za kupnju“:
Za narudžbe se mogu u potpunosti ili djelomično iskoristiti i dm active beauty bodovi. Preduvjet za korištenje bodova je bodovno stanje od najmanje 200 bodova kao i dm privatni korisnički račun koji mora biti povezan s dm active beauty računom kupca. dm active beauty bodove nije moguće iskoristiti za troškove dostave, povratnu naknadu, kupnju dm darovnih kartica te za kupnju početnih mliječnih formula za dojenčad. U procesu narudžbe prvo je potrebno odabrati način plaćanja (npr. kreditna kartica), a korištenje dm active beauty bodova za narudžbu odvija se na stranici za dovršetak narudžbe. Na temelju zakonskih propisa nije moguće umanjiti iznos od XX centi po narudžbi. Navedeni iznos bez popusta potrebno je platiti prethodno odabranim načinom plaćanja. U slučaju povrata cijele ili dijela narudžbe, iskorišteni active beauty bodovi prvo će biti dodani na Vaš povezani active beauty račun, a zatim će se ukupni iznos uplate vratiti na izvorno odabrani način plaćanja.
3. Nadalje, imamo pravo na nužne troškove prikladnih izvansudskih mjera naplate u razumnom iznosu. Ako se izda nalog agenciji za naplatu ili odvjetniku, troškovi će biti obračunati sukladno važećim tarifama. Ako je potrebno provjeriti adresu, potrebno je nadoknaditi i zbog toga nastale troškove.
4. Isporučena roba ostaje vlasništvo dm-a do potpune uplate.
5. Kupac je obvezan, pod prijetnjom gubitka prava na naknadnu reklamaciju, provjeriti dostavljenu pošiljku s ispostavljenim računom te u slučaju neslaganja istih odmah to navesti dostavi. Naknadne reklamacije neće biti uvažene.
6. Ispostavlja se isključivo elektronički račun/ elektroničko odobrenje.
7. Račun se šalje e-mailom.
VII. Jamstva
1. Sva roba koja sukladno propisima treba biti opremljena pratećom dokumentacijom i jamstvenim listovima bit će dostavljena kupcu s priloženom pratećom dokumentacijom i jamstvenim listom.
2. Jamstvo, tehničke upute, upute za sklapanje te upute za uporabu nalaze se priložene uz proizvod, te je kupac u smislu čl. 42. st. 6. Zakona o zaštiti potrošača na jasan i razumljiv način unaprijed obaviješten o podacima vezanim uz proizvod kao i postojanju usluga koje se nude nakon prodaje.
3. U slučaju potrebe za servisom molimo da provjerite dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju ste dobili uz uređaj te postupite u skladu s uputama ovlaštenog servisa, a ako se na proizvodu pojavi kvar unutar jamstvenog roka, kupac je ovlašten izravno kontaktirati ovlašteni servis u skladu s uputama na jamstvenom listu.
4. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili Vam treba bilo kakvo pojašnjenje, molimo Vas da nas kontaktirate putem Obrasca za upit.
5. dm ne jamči da fotografije proizvoda u potpunosti odgovaraju izgledu samog proizvoda. Za moguće nenamjerne greške kod opisa proizvoda ne odgovaramo. Iako se svi opisi i fotografije redovito i detaljno provjeravaju, moguće su različitosti stvarnog izgleda proizvoda i fotografije proizvoda te opisa proizvoda na ovim stranicama i samom proizvodu ako proizvođač izmijeni neku od karakteristika ili sadržaj proizvoda.
6. Iako su svi podaci o proizvodima navedeni na stranici uz proizvode te iako smo poduzeli sve razumne mjere i uložili izraziti napor da osiguramo točnost i ažurnost svih podataka, prije uporabe odnosno konzumacije uvijek pročitajte obavijest na proizvodu odnosno upute za uporabu s obzirom na to da postoji mogućnost razlike u navedenim podacima radi učestalih promjena u sastojcima, količinama sastojaka, nutritivnoj vrijednosti i alergenima. Navedeno je objavljeno samo i jedino za potrebe dm-a i nije dopušteno navedeno reproducirati na bilo koji način bez prethodne pisane suglasnosti dm-a.
7. Stranica sadrži materijale zaštićene autorskim pravom, registriranim žigom, i/ili zaštićenim dizajnom te druge informacije koje su obuhvaćene drugim pravima trećih osoba, uključujući, ali ne ograničavajući se na tekstove, softver, fotografije, videomaterijale, grafiku, glazbu, zvuk, kao i cijeli sadržaj stranice, stoga je bez prethodnog posebnog pismenog odobrenja izričito zabranjeno bilo kakvo kopiranje, distribucija, prijenos, objavljivanje, povezivanje, dubinsko povezivanje ili mijenjanje na drugi način sadržaja internetske stranice, te redistribucija, ponovni prijenos, izdavanje ili komercijalno iskorištavanje preuzetog materijala bez izričitog pismenog odobrenja dm-a ili nositelja autorskog prava.
8. Korisnik je suglasan da neće dm smatrati odgovornim te da se odriče svih zahtjeva za naknadom štete i troškova, uključujući troškove pravnog zastupanja, a koji mogu nastati uporabom ovih stranica od strane korisnika.
9. dm se oslobađa svake odgovornosti za štetu koja bi mogla nastati na uređajima koji omogućuju pristup dm online shopu i podacima pohranjenim na istim uređajima prilikom korištenja stranice ukoliko je ista nastala uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa i sl. te drugih slučajeva za koje nije odgovoran dm. Također, dm je oslobođen svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje onemogućavaju korištenje dm online shopa odnosno online prodaje.
10. Pri kupnji bilo kojeg proizvoda koji je predmet autorskih prava ili prava intelektualnog vlasništva, dm ne daje nikakva dodatna prava korištenja i objavljivanja, osim izrijekom dano pravo ili dozvolu od proizvođača /distributera proizvoda.
11. Kada dm odgovarajućim poveznicama pruža mogućnost posjeta drugih stranica drugih osoba, iste nisu u vlasništvu dm-a i ovi se Uvjeti u slučaju korištenja predmetnih stranica ne primjenjuju se u odnosu na dm i korisnika/kupca. dm te internetske stranice ne kontrolira i ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo koju od njih ili njihov sadržaj. Posjećivanje tih stranicama u cijelosti je na vlastiti rizik korisnika/kupca i dm ne snosi nikakvu odgovornost.
VIII. Odgovornost
1. Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.
2. U slučajevima kada je kupcu isporučen proizvod različit od onog kojeg je kupio, isti ima pravo na isporuku naručenog proizvoda, a ukoliko to nije moguće, kupac ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene tog proizvoda kao i cijene dostave u slučaju da je, zbog pogrešne količine ili nedostupne količine naručenih proizvoda kupac platio dostavu odnosno u slučaju kada je predmet povrata cijela narudžba kao i na naknadu troškova povrata proizvoda.
3. U slučaju povrata jednog od proizvoda koje je kupac kupio, a proizvod je bio dio posebnog oblika prodaje (npr. 1+1 gratis) kupac ne dobiva natrag punu cijenu proizvoda, već cijenu umanjenu za iznos popusta, odnosno iznos cijene bez primijenjenih posebnih oblika prodaje.
4. dm omogućuje korisnicima/kupcima koristiti sve usluge na stranici samo za osobne potrebe, u nekomercijalne svrhe. Promjena sadržaja na stranici u bilo kojem njegovom obliku zabranjena je kao i kopiranje, javno izvođenje i sl. Uporaba sadržaja stranice na drugim internetskim stranicama je zabranjena.
5. dm odgovara za materijalne nedostatke robe sukladno Zakonu o obveznim odnosima, u slučaju reklamacija danih u zakonskim rokovima.
6. U slučaju spora između dm-a i kupca, kupac će izvansudski tražiti rješavanje spora sukladno Zakonu o zaštiti potrošača.
7. dm će prihvatiti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan te da kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.
IX. Pravo na jednostrani raskid Ugovora
1. Pravo na jednostrani raskid ugovora imaju samo kupci koji su potrošači. Obrazac za jednostrani raskid Ugovora možete pronaći ovdje.
X. Jednostrani raskid
1. Da bi kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti dm o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom (na dm-drogerie markt d.o.o., Kovinska 5a, 10 000 Zagreb) ili elektroničkom poštom na info@dm.hr, u kojoj navodi svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili e- mail adresu, IBAN na koji želi da mu se izvrši povrat novca.
2. Obrazac za jednostrani raskid Ugovora) korisnik/kupac može elektronički ispuniti i poslati, a u tom će mu slučaju dm putem e-maila bez odgađanja dostaviti potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu Ugovora elektroničkom poštom.
3. Rok za jednostrani raskid Ugovora iznosi 14 (četrnaest) dana od dana kada je kupcu ili trećoj osobi koju je kupac odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed, odnosno u slučaju usluge, od sklapanja Ugovora.
a. Ako nakon zaključivanja narudžbe, a prije otpreme robe, želite poništiti svoju narudžbu, obratite pozornost na sljedeće:
- Ovaj oblik otkazivanja narudžbe moguć je isključivo ako želite otkazati cijelu narudžbu. Pojedinačne stavke narudžbe nije moguće dopuniti ili otkazati.
- Kupac-gost: Molimo Vas da se za otkazivanje cijele narudžbe prije otpreme robe putem obrasca za upit obratite dm službi za korisnike. Zbog automatizirane obrade narudžbe mogućnost otkazivanja narudžbe postoji samo do određenog trenutka. Ako se Vaša narudžba više ne može otkazati, i dalje Vam je dostupna mogućnost jednostranog raskida ugovora nakon dostave robe.
- Kupac s 'Moj dm' računom: Na svom 'Moj dm' računu imate mogućnost uvida u status svoje narudžbe. Narudžbe sa statusom "U obradi" mogu se automatizirano otkazati putem upita za poništavanju narudžbe koji Vam je unutar Vašeg 'Moj dm' računa dostupan u dijelu Moje narudžbe. O uspješno obrađenim upitima za otkazivanje zaprimit ćete putem e-pošte potvrdu o poništavanju narudžbe. U slučaju da Vašu narudžbu više nije moguće poništiti i dalje Vam je dostupna mogućnost jednostranog raskida ugovora nakon dostave robe.
b. Ako želite otkazati svoju narudžbu nakon isporuke robe, obratite pozornost na sljedeće:
- Potrošači imaju pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor u roku od četrnaest (14) dana od isporuke.
- U slučaju ugovora o isporuci robe rok počinje s danom isporuke robe Vama ili trećoj osobi koju ste odredili. U slučaju isporuke u više pošiljki rok počinje s primitkom posljednje pošiljke. Izjava o jednostranom raskidu ugovora dana je pravodobno ako je poslana unutar navedenog roka.
- Odustajanje od kupnje više proizvoda koji se isporučuju u kombinaciji po paušalnoj cijeni moguće je samo u cijelosti u odnosu na tu jedinicu proizvoda. U slučaju jednostranog raskida radi se o jednostranoj izjavi koju nužno moramo zaprimiti.
- U slučaju da ne ispunimo svoje obveze informiranja u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, pravo na jednostrani raskid se produžuje na 12 mjeseci u odnosu na navedeno u prvom stavku. No ako unutar navedenog roka od 12 mjeseci ispunimo svoje obveze informiranja, dostavljanjem informacija s naše strane, pravo na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku (četrnaest) 14 dana od kada je potrošač primio obavijest.
XI. Posljedice jednostranog raskida
1. Ako kupac jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat sredstava koji je od njega primljen, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana kada dm na adresu info@dm.hr zaprimi kupčevu odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Povrat novca bit će izvršen na IBAN koji je kupac naveo u obrascu za jednostrani raskid Ugovora. Povrat novca za robu dostavljenu kupcu dm može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena ili nakon što mu bude dostavljen dokaz da je roba poslana nazad. Povrat troškova dostave moguć je isključivo nakon što je dm-u vraćena sva roba isporučena na temelju sklopljenog Ugovora.
2. Kupac je dužan robu poslati na adresu dm-drogerie markt d.o.o. Kovinska 5a, 10 000 Zagreb, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je dm-u u uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Izravne troškove povrata robe snosi kupac.
3. Kupac se moli da prije raskida Ugovora nazove na broj telefona 0800 365 863 ili se javi na info@dm.hr kako bi mu bio objašnjen postupak povrata robe. Kupcu će primljeni iznos kupoprodajne cijene biti vraćen na račun s kojeg je uplata izvršena ili u slučaju plaćanja pouzećem, odnosno gotovinom na račun koji dostavi pisanim putem dm-u.
4. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
5. Kupac je obvezan dostaviti pri povratu robe prateću dokumentaciju i predani jamstveni list koji su istoj bili priloženi, u protivnom dm nije obvezan izvršiti povrat plaćene cijene.
6. Ako je na zahtjev kupca izvršavanje usluge započelo tijekom roka za jednostrani raskid Ugovora, kupac je dužan platiti dm-u iznos koji je razmjeran onom što je isporučeno do trenutka kada je korisnik obavijestio dm o jednostranom raskidu Ugovora.
XII. Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora
Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako:
- je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena
- je predmet Ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
- je sklopio ugovor za isporuku robe koja je izrađena prema specifikacijama kupca ili je očito da je prilagođena osobnim potrebama kupca
- roba zbog svoje prirode nije prikladna za povrat ili se može brzo pokvariti
- je robi istekao rok trajanja
- se radi o kupnji navedenoj u članku 72. Zakona o zaštiti potrošača, a sukladno članku 79. točki 4. i točki 12. Zakona o zaštiti potrošača.
XIII. Ocjenjivanje proizvoda
Na našoj stranici imate mogućnost ocjenjivanja prikazanih proizvoda. Navedeno možete učiniti neovisno jeste li proizvod kupili putem dm online shopa ili u dm prodavaonicama ili ste možda u posjed proizvoda došli na neki drugi način. Registracija u dm online shopu pritom nije potrebna. Nakon što ste proizvod kupili putem dm online shopa, zaprimit ćete e-mail poruku u kojoj ćemo Vas zamoliti za ocjenjivanje proizvoda koje možete izvršiti putem poveznice u e-mailu.
XIV. Podnošenje prigovora / rješavanje spora
1. Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača, reklamacije pisane prigovore vezane uz nedostatke proizvoda (s naznačenim brojem računa, priloženom fotografijom proizvoda i opisom nedostataka) možete dostaviti na info@dm.hr, na adresu dm-drogerie markt d.o.o., Kovinska 5a, 10000 Zagreb kao i putem telefaksa na broj 01/ 3670 102.
Kako bismo Vam olakšali, omogućili smo i jednostavno podnošenje prigovora putem obrasca za kontakt, što je jednako podnošenju pisanog prigovora putem elektroničke pošte.
2. U slučaju opravdane i pravovremene reklamacije kupac ima pravo na popravak kupljenog proizvoda, zamjenu proizvoda, razmjerno sniženje cijene ili može izjaviti da raskida ugovor.
U svakom od tih slučajeva kupac ima pravo i na popravljanje štete prema općim pravilima o odgovornosti za štetu, uključujući i štetu koju je zbog nedostatka proizvoda pretrpio na drugim svojim dobrima.
Kupac ima pravo na sniženje cijene tek kada nije otklonjen nedostatak, ako je dm odbio ukloniti nedostatak (osim izuzeća sukladno Zakonu o obveznim odnosima kada je dm ovlašten odbiti uklanjanje nedostataka), ako nedostatak postoji iako je bilo pokušavano za isti otkloniti nedostatak, ako nedostatak nije otklonjen u razumnom roku ili ako je nedostatak takav da opravdava trenutačno sniženje cijene ili raskid ugovora.
dm je ovlašten odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi, uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost proizvoda bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.
Kupac je ovlašten raskinuti ugovor ako dm u naknadnom razumnom roku ne ispuni potrošački ugovor
Ako je nedostatak neznatan, kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete.
Ako kupac raskine ugovor o kupoprodaji radi materijalnih nedostatka proizvoda, kupac vraća proizvod dm-u na trošak dm-a.
dm kupcu nadoknađuje cijenu plaćenu za proizvod nakon što primi proizvod ili od kupca primi dokaz da je proizvod poslao natrag.
Na prava i obveze kupca vezano uz materijalne nedostatke stvari u cijelosti se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima i Zakona o zaštiti potrošača.
3. Ako se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, kupac treba poslati fotografiju navedene reklamacije kako bi se ista uvažila na temelju fizičkog dokaza.
4. Ovlaštena osoba dm-a vrši prikupljanje reklamirane oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o trošku dm-a, ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana te da kupac nije utjecao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda novim proizvodom ili otklanjanja nedostatka u cijelosti snosi dm.
5. U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen (proizvod mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i jamstvo, ukoliko postoji) proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi.
6. Ukoliko je do reklamacije i posljedičnog vještačenja došlo prije isteka roka od jedne godine od dana predaje proizvoda kupcu, trošak vještačenja, neovisno o ishodu, snosi dm u cijelosti. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene i vještačenja proizvoda snosi dm, a u slučaju neopravdane reklamacije upućene nakon isteka roka od jedne godine od dana predaje proizvoda kupcu, trošak vještačenja po istoj reklamaciji će snositi kupac.
7. U slučaju opravdanog prigovora trošak zamjene proizvoda s novim proizvodom u cijelosti snosi dm. Prilikom popravka ili zamjene kupac je obvezan staviti stvar na raspolaganje dm-u, a dm ju je obvezan preuzeti i snositi troškove preuzimanja.
8. Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. sporove vezane uz online kupnju je moguće riješiti putem platforme kojoj možete pristupiti ovdje. Dakle, u slučaju poteškoća ili problema tijekom online kupnje unutar EU, primjerice neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd., svoj prigovor možete podnijeti putem gore navedene poveznice. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.
9. Europska komisija pruža platformu za izvansudsko rješavanje sporova odnosno omogućuje potrošačima iz EU-zemalja da sporove povezane sa svojim online-narudžbama riješe bez uključivanja sudova. Platforma za rješavanje sporova je dostupna ovdje: http://ec.europa.eu/odr
10. dm neće kupcu slati newslettere, odnosno elektroničke obavijesti o novostima i sl. ukoliko na to kupac nije izričito pristao.
XV. dm active beauty
1. Kao član programa dm active beauty imate priliku svojom kupnjom u dm online shopu skupljati dm active beauty bodove i koristiti eKupone, a ako ste registrirani kupac, imate pravo i na dodatne bodove. Kako biste ostvarili mogućnost skupljanja bodova, morate upisati broj svoje active beauty kartice, a u slučaju da niste upisali broj kartice, bodove nije moguće ostvariti naknadno. Preduvjet za korištenje eKupona u dm online shopu je aktivacija na dm.hr ili u 'Moj dm' aplikaciji kao i povezivanje active beauty usluga na dm.hr (tzv. povezivanje računa). Dodatni bodovi mogu se skupljati samo s registriranim i prijavljenim korisničkim računom. Bodovi se ne dobivaju za troškove dostave. Također, bodove (redovne ni dodatne), nije moguće ostvariti za određene skupine proizvoda sukladno pozitivnim propisima na snazi u Republici Hrvatskoj. Navedena izuzeća odnose se na sve vrste promotivnih aktivnosti. Skupljanje bodova putem eKupona moguće je uz prethodno povezivanje računa dm active beauty i 'Moj dm' računa koje se provodi aktivacijom dm active beauty usluga u okviru 'Moj dm' računa.
Kupone u tiskanom obliku nije moguće realizirati putem dm online shopa.
2. Pri prikupljanju bodova bilježe se i prenose za to potrebni podaci. Pri tome obratite pažnju na propise o zaštiti podataka u okviru programa dm active beauty.
3. Prikupljeni dm active beauty bodovi bit će dodani na Vaš račun te postat aktivni za korištenje protekom 30 dana nakon potvrde kupnje, osim ako ne iskoristite svoje pravo na opoziv/raskid. U tom slučaju prikupljeni dm active beauty bodovi će se poništiti.
4. U preostalom dijelu se primjenjuju Opći uvjeti i pravila privatnosti društva PAYBACK.
XVI. Ostale napomene
1. dm zadržava pravo neisporuke narudžbe ukoliko postoji sumnja na zlouporabu te isto tako može raskinuti poslovni odnos s bilo kojim svojim korisnikom u bilo kojem trenutku. dm zadržava pravo trenutno ukinuti bilo koje zaporke ili korisničke račune korisnika u slučaju bilo kakvog ponašanja korisnika koje dm prema svojoj diskrecijskoj ocjeni, smatra neprihvatljivim, kao i u svakom slučaju nepoštivanja ovih Uvjeta.
2. dm pridržava pravo promjene, ograničenja ili prestanka pružanja usluge dm online shopa u svako doba bez obaveze prethodne najave, uključivo i djelomično, ili može u potpunosti ograničiti pristup kao i pružanje određenih usluga ili prodaju naručene količine nekog artikla ili uopće pojedinog artikla korisnicima koji krše odredbe ovih Uvjeta.
XVII. Otpadna EE oprema i otpadne baterije
1. Baterije, akumulatore i stare električne i elektroničke uređaje (otpadna EE oprema) ne smijete odlagati u kućni otpad, već ste dužni, odvojeno od ostalog otpada, predati ovlaštenoj osobi iskorištene baterije, akumulatore i otpadnu EE opremu. Otpadne baterije i otpadna EE oprema mogu sadržavati štetne tvari koje, u slučaju nepravilnog pohranjivanja ili zbrinjavanja, mogu štetiti Vašem zdravlju i okolišu. Ove proizvode možete prepoznati pomoću oznaka na proizvodu, pakiranju ili u uputama za upotrebu, navedenim i u nastavku pod točkama a. i b..
a. Povrat električne i elektroničke opreme jedan za jedan
EE oprema predstavlja sve proizvode i njihove sastavne dijelove koji su za svoje primarno i pravilno djelovanje ovisni o električnoj energiji ili elektromagnetskim poljima kao primarnom izvoru energije. Kao distributer EE opreme dužni smo od potrošača bez naknade – jedan za jedan - preuzeti otpadnu EE opremu iste vrste i namjene ako se istovremeno kupuje novi uređaj (povrat jedan za jedan).
Neovisno o tome jeste li novi uređaj kupili u našoj prodavaonici ili u našem online shopu na www.dm.hr, stari uređaj iste vrste i namjene možete bez naknade predati u reciklažno dvorište ili u Vama najbližu dm prodavaonicu.
EE opremu koja podliježe obvezi odvojenog sakupljanja prepoznat ćete po sljedećem simbolu:
b. Zbrinjavanje otpadnih baterija
Otpadne baterije i akumulatore možete bez naknade predati u reciklažno dvorište ili u Vama najbližu dm prodavaonicu, bez obzira na to kupujete li nove baterije ili akumulatore. Pritom je povrat na prodajnim mjestima ograničen na količine uobičajene za krajnje korisnike
Baterije koje podliježu obvezi odvojenog sakupljanja možete prepoznati po sljedećim simbolima:
Baterije koje sadrže štetne tvari označene su simbolom koji se sastoji od precrtane kante za smeće i kemijskog simbola (Hg, Pb ili Cd) teškog metala koji je odlučujuć za klasifikaciju štetne tvari. Baterije s navedenim simbolom ne smiju se odlagati u kućni otpad.
- Hg: baterija sadrži više od 0,0005 % žive
- Pb: baterija sadrži više od 0,004 % olova
- Cd: baterija sadrži više od 0,002 % kadmija
XVIII. Zaštita osobnih podataka
Molimo Vas, pročitajte prije zaključivanje narudžbe odnosno prije kupnje, kao i prilikom posjeta i pregledavanja ove stranice Opću informaciju o zaštiti podataka koju možete pronaći na www.dm.hr.
Za pitanja povezana sa zaštitom podataka možete se obratiti našem službeniku za zaštitu podataka putem e-maila zastitapodataka@dm.hr ili putem pošte na adresu dm-drogerie markt d.o.o., Službenik za zaštitu podataka, Kovinska 5a, 10000 Zagreb.
XIX. Primjenjivo pravo i nadležnost
Na ugovorni odnos nastao kupnjom putem dm online shopa primjenjuje se hrvatsko pravo i za sve sporove proizašle iz ugovornog odnosa nadležni su hrvatski sudovi, isključujući Konvenciju Ujedinjenih naroda o ugovorima o međunarodnoj prodaji robe i pravila o određivanju mjerodavnog prava. Jezik ugovora je hrvatski.
Ovi Uvjeti stupaju na snagu danom objave na www.dm.hr i mijenjaju s sukladno pravilima po kojima su doneseni.
Ožujak, 2025.