Glavna navigacijaNavigacija po kategorijamaGlavni sadržaj

dm Hrvatska: kratki portret

Centrala dm-a u Zagebu.

Prva dm prodavaonica u Hrvatskoj otvorena je 9.5.1996. u Zagrebu, na tržnici u Dubravi, a sljedećih godina slijedile su još mnoge druge.Danas je dm zastupljen u više od 178 prodavaonica u Hrvatskoj, a činjenica da dm posluje u 14 europskih zemalja čini dm najuspješnijom drogerijom u srednjoj i jugoistočnoj Europi.

Poslovno uspješan

dm-drogerie markt d.o.o. Hrvatska u poslovnoj godini 2023./2024. ostvaruje promet od 518,95 milijuna eura, a broj kupaca koji u jednom danu posjete dm premašio je 100.000.

Mama s djetetom u dm prodavaonici

Broj 1 za kupce

Asortiman dm-a obuhvaća više od 16.600 drogerijskih proizvoda iz područja zdravlja i ljepote, dječje hrane i njege, domaćinstva, fotousluga i dodatnog asortimana poput hrane za kućne ljubimce, tekstila i sezonskih proizvoda. Od toga je više od 1.550 hrvatskih proizvoda. Širok izbor drogerijskih artikala upotpunjen je s 30 dm marki, koje pokrivaju gotovo sve kategorije asortimana. Značajnu razliku u ponudi čine prvenstveno prirodna kozmetika i osviještena hrana. OTC proizvodi danas su dostupni u dm online shopu te u OTC kutcima u 58 prodavaonica u 25 gradova. Zbog ove raznolike ponude i svoje posebne filozofije, dm je također jedan od najpopularnijih brendova u Hrvatskoj.

Zadovoljni djelatnici u dm-u

Zadovoljni djelatnici

Trenutno je u hrvatskim prodavaonicama i dm dialogicumu (Upravno-distributivni centar) u Zagrebu zaposleno 2.179 djelatnika i djelatnica.