Glavna navigacijaNavigacija po kategorijamaGlavni sadržaj

Tu sam čovjek. Tu kupujem. 

dm prodavačice skaču od sreće s kišobranima u dm prodavaonici

Ovo nije prazna fraza, već obećanje koje stavlja čovjeka sa svojom jedinstvenošću u središte svega, bez obzira radi li se o kupcu, djelatniku ili poslovnom partneru.

Čovjek u središtu

Kako bi se naglasila individualnost svakog pojedinca, dm nudi pravu ponudu za svačije individualne želje i potrebe. S inovativnim i opširnim asortimanom visoke kvalitete, brojnim uslugama te kompetentnim i ljubaznim savjetovanjem od strane dm djelatnika, dm živi svoju filozofiju. To se odražava i u dm konceptu Dobre cijene u svako vrijeme, kojim jamčimo dugoročnu sigurnost povoljne kupnje.

Vrijednosna načela

Oplemeniti potrošačke potrebe naših kupaca, kroz zajednički rad pružiti mogućnost daljnjeg usavršavanja našim djelatnicima i djelovati kao uzorna zajednica u našoj okolini – to su izazovi s kojima se dm kao gospodarska zajednica stalno suočava. Stoga upravljanje tvrtkom u dm-u počiva na sljedećim načelima:

dm načela kupaca

Želimo prepoznati stvarne potrebe naših kupaca i ponuditi im savršenu kombinaciju proizvoda i usluga po najboljim cijenama te kupovinu u ugodnoj atmosferi. Naš cilj: pridobiti stalne kupce koji se rado vraćaju kupovati kod nas.

dm načela djelatnika

Želimo omogućiti svim djelatnicima, da međusobno uče jedni od drugih, da se ophode jedan prema drugome kao čovjek prema čovjeku, da prihvaćaju individualnost svakog pojedinca, kako bismo ostvarili preduvjete, za upoznavanje samog sebe i za daljnji razvoj vlastite osobnosti te za mogućnost poistovjećivanja s postavljenim radnim zadacima.

dm načela partnera

Sa svojim partnerima želimo održati dugoročnu, pouzdanu i poštenu suradnju kako bi nas prepoznali kao pouzdanog partnera s kojim je moguće ostvarenje otvorenog dijaloga i obostranih ciljeva.

Mirko Mrakužić - direktor dm Hrvatska

„Našim rastom na više od 170 prodavaonica postali smo jedan od lidera u kategoriji drogerija. Ovaj uspjeh se temelji na cjelokupnom strategijskom konceptu tvrtke: uz ispunjavanje visokih zahtjeva prema kupcima želimo stvoriti i izvrsne okvirne uvjete za naše partnere te smo stoga pomoću logistike koja se dokazala u praksi i najmodernije tehnologije u Hrvatskoj uspjeli postići najvišu razinu kompetentnosti u pogledu našeg asortimana i usluga.“

Mirko Mrakužić, direktor dm Hrvatska