dm u Europi
Na svakoj lokaciji želimo učiniti pravu stvar za kupca

dm je pravovremeno prepoznao prilike u ujedinjenoj Europi te je širenjem prema nekoliko susjednih zemalja uspješno krenuo novim putevima. Danas je s ukupno oko 3.862 prodavaonica i preko 66.000 djelatnika jedan od najvećih drogerijskih lanaca u Europi. Na međunarodnoj razini dm je organiziran u dvije podgrupe: U podgrupu Austrija/CEE u koju pored Austrije pripada još jedanaest srednjoistočnih i jugoistočnih zemalja: Mađarska, Češka, Slovačka, Slovenija, Hrvatska, Srbija, Bosna i Hercegovina, Rumunjska, Bugarska, Sjeverna Makedonija i Italija. Podgrupa Njemačka osim njemačkog tržišta oblikuje i poslovanje u inozemstvu izvan granica Europe.
U svim zemljama dm je vođen nepromjenjivim osnovnim vrijednostima. To su upravo ona načela u asortimanu, cjenovnom konceptu, izgledu prodavaonica ili uređenju i zajedništvu koji karakteriziraju dm.
Internacionalna Uprava dm-a
Ključno značenje za dm kao gospodarsku zajednicu imaju područja internacionalnih usluga: Svojom stručnom strukturom odgovaraju otprilike podjeli na resore, no njihovo područje rada nije pojedinačna zemlja, već zajedno surađujući s resorima organizacija zemalja pružaju usluge svim zemljama. U odgovornosti su voditelja stručnih područja pod vodstvom grupe internacionalnih direktora čiji su članovi direktori dm-a Austrija i predsjednik Uprave Martin Engelmann.

mag. Martin Engelmann, predsjednik Uprave
mag. Petra Mathi-Kogelnik, direktorica Internacionalnog razvoja ljudskih resursa
dipl. oecc. Harald Bauer, direktor Internacionalnog marketinga i nabave
mag. Stefan Heiglauer, direktor internacionalne logistike
Thomas Köck, direktor Internacionalne ekspanzije
dipl. oecc. Andreas Haidinger, direktor Internacionalnih F&C, ISM
Hubert Krabichler, direktor dmAT i dmIT
(na slici s lijeva na desno i od gore prema dolje)
Uprave dm povezanih zemalja
U pojedinim zemljama itekako dolazi do vidljivih modifikacija u asortimanu, posebice kada se uz međunarodne top marke i marke dm-a uvrštavaju domaći proizvođači te zemlje. I odabir lokacija prodavaonica prilagođava se životnim uvjetima, mobilnosti kupaca i postojećoj ponudi prostora u zemlji. Unatoč nacionalnim posebnostima i potrebama dm ipak uspijeva u svakoj prodavaonici u koncernu ostati prepoznatljiv ‚dm‘ i konstantno stjecati visoke ocijene svojih kupaca.
Uska suradnja preko državnih granica
Otvaranje novog tržišta uvijek se odvija uz podršku kolega iz Austrije i već etabliranih zemalja dm-a. Mreža suradnje postaje sve gušća. U tom se smislu distribucija marki dm-a u jugoistočne europske zemlje više ne odvija samo preko austrijskog distribucijskog centra u Ennsu, nego to preuzimaju kolege u Mađarskoj. I u segmentima izgradnje prodavaonica i IT-ja u zemljama se otvaraju kompetencijski centri koji preuzimaju zadatke za nekoliko društva dm-a. Ovime se, s jedne strane, osigurava učinkovitost zbog kratkih putova i specijalizacije, a s druge strane i mogućnosti daljnjeg razvoja visokokvalificiranih kolega s tog područja.
„Ne raditi svugdje istu stvar, nego svugdje ono što je na određenoj lokaciji ispravno – i to na način koji će unatoč svojoj individualnosti osigurati snažan, zajednički jedinstven nastup dm branda. To je zahtjev prema vodstvu dm-a u sada već trinaest europskih zemalja.“ član međunarodnog vodstva dm-a Harald Bauer.