Digitalni e-račun u 'Moj dm' aplikaciji
Koristite digitalni račun
Prilikom kupnje u dm prodavaonicama svoj račun od sada možete primati i digitalno: jednostavno pristupite svojoj kartici kupca u 'Moj dm' aplikaciji i skenirajte ju na blagajni prilikom naplate. e-račun će se prikazati na Vašem profilu pod odjeljkom „Moje kupnje u dm prodavaonici“.
Preuzmite 'Moj dm' aplikaciju
Pozdrav dm e-račun!
Korak 1
Preuzmite Moj dm App na svoj mobilni uređaj i registrirajte se na dm korisnički račun ili se prijavite u Moj dm App s postojećim korisničkim računom.
Korak 2
U dm prodavaonici: skenirajte svoju karticu kupca na blagajni prilikom naplate.
Korak 3
Za bolji pregled Vaših kupnji, nakon kupnje ćete dobiti digitalni račun u Moj dm App. Svoje e-račune možete pronaći na Vašem profilu pod odjeljkom „Moje kupnje u dm prodavaonici“.
Najvažnija pitanja i odgovori vezani uz e-račun
Što je e-račun i gdje ga mogu pronaći?
Što je e-račun i gdje ga mogu pronaći?
e-račun je digitalni račun koji se prikazuje u odjeljku „Moje kupnje u dm prodavaonici“ na Vašem korisničkom profilu. Bitno je da se prilikom svake kupnje u dm prodavaonici na blagajni identificirate s Moj dm App. I sa dm e-računom možete vraćati proizvode i dobiti jamstvene listove bez potrebe za papirnatim računom.
Mogu li vratiti proizvode s dm e-računom?
Mogu li vratiti proizvode s dm e-računom?
Proizvode koje želite vratiti možete to učiniti s e-računom u dm prodavaonici.
Mogu li dobiti e-račun bez 'Moj dm' aplikacije?
Mogu li dobiti e-račun bez 'Moj dm' aplikacije?
dm e-račun možete dobiti samo ako na blagajni skenirate karticu kupca iz 'Moj dm' aplikacije (QR kod). To je jedini način na koji možemo dodijeliti račun i pohraniti ga na Vaš korisnički profil. Izrada e-računa stoga je moguća samo uz aplikaciju 'Moj dm'.
Mogu li papirnati račun naknadno digitalizirati?
Mogu li papirnati račun naknadno digitalizirati?
dm e-račun dobit ćete ako svoju digitalnu karticu kupca skenirate na blagajni prilikom kupnje. Trenutno nije moguće naknadno papirnati račun pretvoriti u digitalni.
Kako to, da unatoč skeniranju 'Moj dm' aplikacije, nije zaprimljen e-račun?
Kako to, da unatoč skeniranju 'Moj dm' aplikacije, nije zaprimljen e-račun?
Provjerite koristite li najnoviju verziju aplikacije 'Moj dm'. Potrebna je verzija 4.48.0. Molimo napravite ažuriranje ako je potrebno. Također je bitno da se skenira sam QR kod, a ne snimka zaslona QR koda.
Mogu li primati samo dm e-račun bez dodatnog papirnatog računa?
Mogu li primati samo dm e-račun bez dodatnog papirnatog računa?
Kako biste trajno postavili primanje digitalnog e-računa, jednostavno pomaknite gumb koji se nalazi na Vašoj kartici kupca u 'Moj dm' aplikaciji ispod QR koda. Imajte na umu da se digitalna kartica kupca iz 'Moj dm' aplikacije mora skenirati na blagajni pri svakoj kupnji kako biste dobili dm e-račun. Osim toga potrebna je verzija aplikacije 4.48.0.
Kako mogu ipak primiti papirnati račun nakon isključivanja ispisa papirnatog računa?
Kako mogu ipak primiti papirnati račun nakon isključivanja ispisa papirnatog računa?
Ako se naknadno odlučite za papirnati račun, isti možete zatražiti na blagajni prilikom procesa plaćanja.