Melem - limitirano rođendansko izdanje
Melem slavi 45. rođendan i predstavlja limitiranu kolekciju s dragocjenim uljima

Melem voli kožu, koža voli Melem - i tako već 45 godina
Najpopularnija domaća krema koja svojim jedinstvenim, univerzalnim sastavom pomaže suhoj koži, ali i njeguje sve tipove kože, svih generacija – Melem, slavi svoj jubilarni 45. rođendan. Tom prigodom omiljena Melem kolekcija Dragocjena ulja, inspirirana originalnom univerzalnom Melem kremom, dolazi na police u veselom, rođendanskom ruhu. Melem gel za tuširanje, losion za njegu tijela, kremasti dezodorans u roll-onu, balzam za njegu usana i univerzalna krema dolaze u ograničenoj rođendanskoj kolekciji kojom će se proslaviti ovaj vrijedan jubilej, ali i nagraditi vjernost svih Melem obožavatelja koji se već generacijama njeguju ovom posebnom kozmetikom.
Melem je davne 1977. godine formulirao Ninko Nikšić, inovator i vizionar potaknut razgovorom s radnikom u tiskari Vjesnik koji mu je ispričao kako je običaj u švedskim tiskarama da radnik u sklopu opreme za posao dobije i kremu za njegu ruku. Gospodin Nikšić nakon tog je razgovora osmislio vlastitu recepturu prirodne lanolinske kreme, bogatog sastava i ugodnog mirisa kojoj je dao ime – Zagrebački melem. Prva distribucija bila je tiskarama, ljekarnama i prijateljima koji su vrlo brzo shvatili da nije riječ o običnoj kremi nego o proizvodu koji ima široki spektar djelovanja na razna stanja kože. Kako je potražnja rasla tako je po Zagrebu distribucija vršena – barem tako legenda kaže – putem taksista, partnera i prijatelja gospodina Nikšića.
Izvrsne učinkovitosti i inovativnog sastava, Zagrebački melem postao je jedan od najtraženijih kozmetičkih proizvoda za njegu kože. Formulacija idealna za njegu osjetljive kože, kao i grube, ispucale, nadražene kože pokazala se vrlo učinkovitom i za njegu usana, te za njegu osjetljive kože beba i djece. Marketing se odvijao najučinkovitijim kanalom – usmenom predajom, od zadovoljnog kupca do zadovoljnog kupca, ali ubrzo je struka prepoznala i pohvalila formulaciju ove jedinstvene kreme. Melem su, naime, počeli preporučivati i dermatolozi. A tržišni potencijal prepoznali su mnogi, no dogovor o prodaji zaključen je s Atlantic grupom, tj. tvrtkom Neva koja 2004. godine preuzima Zagrebački melem te mu odlučuje osvježiti izgled, a s obzirom na veliki potencijal širenja tržišta, u nazivu proizvoda ostaje samo Melem.
Od tada Melem doživljava tržišni procvat, ne samo u smislu distribucije nego i nadogradnje portfelja proizvoda. Revolucionarna odluka je bila stavljanje Melema u oblik balzama za usne jer se time znatno unaprijedila praktičnost primjene, a samim time i proširila baza korisnika. Osim na hrvatskom, Melem se širi na tržišta regije, a trenutno je dostupan na potezu od Sjedinjenih Američkih Država sve do Japana.
Melem 2018. godine hrabro otvara nove kategorije te nadahnut originalnom, univerzalno kremom proširuje oblike i primjenu u njezi tijela. Kako svaka njega kože započinje njenim blagim čišćenjem, Melem je prvo otvorio zahtjevnu kategoriju tuširanja kolekcijom s dragocjenim uljima, te uljima lavande i kadulje. Strategija oplemenjivanja bogate Melem formulacije s odabranim dragocjenim uljima, poput badema, grožđa, riže, avokada, ekološki uzgojenog domaćeg smilja, ruže, CBD-a, a nedavno i marule, pokazao se izvrsnom marketinškom, ali i farmaceutskom odlukom. Melem i dalje bilježi pozitivne reakcije zadovoljnih kupaca, nalazi se pri samom vrhu prodajnih rezultata, a u anketama vezanim uz prepoznatljivost i vjernost brendu – rezultati iznose zavidnih 100 %.
Magdis grupa, proizvođač renomirane prirodne kozmetike Biobaza, akvirirala je od Atlantic grupe Nevu u zimu 2018. godine, a time je i Melem postao dio bogatog portfelja kozmetičkih brendova. Briga o portfelju Melem proizvoda nastavljena je s velikom odgovornošću cijelog tima prema brendu koji već 45 godina uspješno odolijeva svim novim trendovima i drugim izazovima, koji se u njegovom slučaju pokazuju – kratkog vijeka. Zato Melem ponosno slavi 45. rođendan, jer Melem je ipak Melem, a sve ostalo su samo kreme…
Sudjelujte velikoj nagradnoj igri
U razdoblju od 1. do 31. ožujka 2023. kupite 1 MELEM proizvod u bilo kojoj dm prodavaonici ili dm online shopu i pošaljite SMS sadržaja: MELEM, broj računa, ime i prezime, adresa na broj 60777 (0,32 € /2,40 kn SMS) ili ispunite web obrazac na www.melem.com i osvojite vrijedne nagrade.
- 4x VESPA PRIMAVERA
- 4x 1.000 € / 7.534,50 kn na Diners Club kartici
- 40x 40 € / 301,38 kn na dm darovnoj kartici
- 180x MELEM poklon-paket
Više informacija o nagradnoj igri potražite na www.melem.com
Pružatelj SMS usluge: New Level d.o.o., Badalićeva 31, 10000 Zagreb